EME Napoleonbestek | Bestelinformatie
Hoe kan ik bestellen?
Wij verkopen onze artikelen alleen online. U kunt uw bestelling daarom het beste plaatsen via onze eigen webshop. Zodra u de order heeft geplaatst en wordt doorgestuurd naar de betaalpagina, krijgt u via de email een bevestiging gestuurd van de order. De order wordt pas verwerkt zodra wij de betaling hebben ontvangen. Komt u er niet uit? Of lukt het bestellen niet? Neem dan contact met ons op (zie contactgegevens). Wij helpen u graag verder.
U kunt ook telefonisch of per email een bestelling plaatsen. Wij nemen dan contact met u op voor nadere informatie. Wij handelen de bestelling dan verder voor u af.
Ondanks het feit dat wij geen winkel hebben en alleen online verkopen, kunt u toch bij ons langskomen om bestek te bekijken en te bestellen. Neemt u eerst contact met ons op voor het maken van een afspraak (zie contactgegevens). U kunt bij ons pinnen of contant betalen.
Wij verkopen ook via andere verkoopplatformen waaronder Bol.com en Amazon. U kunt natuurlijk ook via deze platformen bestellen. Wij wijzen u er op dat de prijzen iets duurder zijn, omdat de platformen vaak een vergoeding vragen. De orders via deze platformen worden naar ons doorgestuurd en door ons afgehandeld. Het maakt dus niets uit of u via een platform of rechtstreeks bij ons de bestelling plaatst.
Ik heb een bestelbevestiging ontvangen maar nog niet betaald. Wat moet ik nu doen?
Zodra u de order heeft geplaatst en wordt doorgestuurd naar de betaalpagina, krijgt u via de email een bevestiging gestuurd van de order. Soms komt het voor dat de betaling niet lukt.
Heeft u zelf de betaling afgebroken omdat u de order toch niet wilt doorzetten?
Dan hoeft u niets te doen. Uw order wordt automatisch geannuleerd. U kunt ook de betaalherinneringen die automatisch worden gestuurd negeren. U kunt ons ook een email sturen en aangeven dat u de order graag wilt annuleren. Dan doen wij dit voor u en ontvangt u ook geen e-mails met betaalherinneringen. Indien u een account heeft, kunt u ook inloggen en de order in uw account zelf annuleren.
Is de betaling om een andere afgebroken of mislukt en wilt u de order wel doorzetten?
Indien u een account heeft, kunt u ook inloggen en de order in uw account alsnog betalen. U kunt het factuurbedrag overmaken op ons bankrekeningnummer, onder vermelding van uw order nummer. Deze informatie vindt u op de pagina 'Betalen'.
Ik heb een andere vraag over mijn bestelling.
Heeft u een vraag over het bestellen of over uw bestelling? Onze klantenservice is geopend van Maandag tot en met Zondag van 09:00 - 22:00 uur. U kunt ons bellen op 0346-250292 of 06-51858706 (een WhatsApp sturen mag ook). U kunt ons ook een email sturen: [email protected] Via de website kunt u ook gebruik maken van het contactformulier.
Levert Napoleonbestek.nl ook aan winkels/wederverkopers?
Nee, wij leveren alleen aan consumenten.