Verzenden & Retourneren

 

 

 

(Lees eerst onderstaande instructies, voordat u het retourformulier invult)

 

Het product is defect. Heb ik garantie?

  • Wij geven standaard 1 jaar garantie op het bestek.
  • Beschadigingen die te wijten zijn aan verkeerd gebruik of onderhoud (zie hiervoor onze onderhoudinstructies) vallen niet onder de garantie. 
  • Indien het product defect is, dient u eerst contact met ons op te nemen over het defect (zie contactgegevens). 
  • Retour sturen is in geval van een defect die valt onder de garantie gratis.
  • Wij zullen het product zo spoedig mogelijk vervangen of vergoeden.
  • U kunt het product ook bij ons afleveren en/of omruilen. U dient hiervoor eerst een afspraak te maken
  • Bij een vergoeding krijgt u het volledige aankoopbedrag, de eerder betaalde verzendkosten en de verzendkosten voor het retourneren vergoed. 

 

Kan ik de bestelling terugsturen?

  • Indien u niet tevreden bent en wilt afzien van de aankoop of het product wilt ruilen, kunt u het aan ons terugsturen. 
  • U dient ons dit binnen 14 dagen na ontvangst van uw product laten weten.
  • Na deze melding heeft u (nog eens) 14 dagen de tijd om het product naar ons toe te sturen. 
  • U dient het product ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren.
  • U kunt het pakket met de verzendlabel die wij u toesturen afgeven bij een PostNL agentschap of afgeven bij een pakketbezorger die bij u aan de deur komt.
  • De kosten voor deze verzendlabel zijn voor uw eigen rekening, behalve als wij u een verkeerd product hebben toegestuurd en het product moet worden omgeruild. 
  • Gebruikte of beschadigde producten worden niet retour genomen. 
  • U kunt het product ook bij ons afleveren. U dient hiervoor eerst een afspraak te maken (zie contactgegevens). 
  • Zodra wij het product hebben ontvangen, krijgt u hiervan een bevestiging. 
  • Heeft u gekozen voor een omruiling of ander product? Wij sturen u deze zo spoedig mogelijk toe na het ontvangst van uw product. 
  • Heeft u het product teruggestuurd omdat u het product niet meer wilt en afziet van de koop? Wij geven onze bank de opdracht om het aankoopbedrag, exclusief de eerder betaalde verzendkosten, terug te storten op de dag van ontvangst van uw retour.
 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en afgeleverd?

Klik hier om de status van uw bestelling volgen

  • Producten worden verzonden met PostNL.
  • Bent u niet thuis? Dan probeert de bezorger het later nog eens. Meestal is het mogelijk om op de website van de vervoerder uw volgende bezorgmoment uit te kiezen. Indien u bij een tweede poging ook niet thuis bent, dan neemt de bezorger het pakket weer mee en kunt u het afhalen op het dichtsbijzijnde afhaalpunt van de vervoerder.
  • Wilt u liever 's ochtends of 's avonds het pakket laten verzorgen. Tegen betaling van een toeslag kunt u hiervoor kiezen.
  • U kunt ook kiezen om het pakket zelf op te halen bij een postagentschap. Dit kan in Nederland en Belgie.
  • U kunt het product ook bij ons afhalen. U dient hiervoor eerst een afspraak met ons te maken.
  • Indien het product op voorraad is zal deze meestal de volgende werkdag, maar in ieder geval tussen 1 en 3 werkdagen bij u worden afgeleverd.
  • Meestal versturen wij het bestek aangetekend naar u toe. Dit is afhankelijk van de grootte van uw bestelling.
  • U krijgt altijd een verzendbevestiging. U krijgt ook een e-mail met een link ('track & trace') zodat u uw bestelling zelf kunt volgen.
  • U krijgt geen track & trace bij kleine bestellingen die in een brievenbusdoosje of enveloppe verzonden kunnen worden. 
 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Nederland:  

  • Gratis:     bij bestellingen vanaf € 100,-
  • €  4,00:   bij bestellingen die per Briefpost verzonden (kunnen) worden*
  • €  6,75:   bij bestellingen die per Pakketpost verzonden (kunnen) worden*
  • €  1,25:   Toeslag voor Avondbezorging
  • € 10,00:  Toeslag voor Ochtendbezorging

Tijdens het bestelproces wordt automatisch berekend of de bestelling per briefpost of pakketpost verzonden kan worden.  

 

Belgie en Duitsland:  

  • €   9,00:   (Voordeling tarief)

 

Buitenland: 

  • EUR1 landen: € 18,00
    (Denemarken, Frankrijk, Monaco, Italie, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Verenigd Koninkrijk, Zweden)
  • EUR2 landen: € 25,00
    (Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatie, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenie, Slovenie, Slowakije)
  • EUR3 landen: € 30,00
    (Albanie, Andorra, Bosnie en Herzegovina, Cyprus, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Liechtenstein, Macedonie, Malta, Moldavie, Montenegro, Noorwegen, Oekraine, San Marino, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland)  
  • Wereld (overige): € 35,00
 

Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Neemt u in de volgende gevallen contact met ons op (zie contactgegevens):

  • Indien u geen track & trace code heeft en u heeft het bestek niet ontvangen binnen 5 dagen na de verzendbevestiging.
  • Indien u een track & trace code heeft ontvangen, maar indien deze geen nadere informatie of voortgang meer weergeeft (de status blijft onveranderd). 
  • Indien volgens de track & trace code het pakket zou zijn afgeleverd, maar u het niet heeft ontvangen.

Wat doen wij?

  • Wij nemen contact op met de vervoerder en laten een onderzoek instellen.
  • Het onderzoek kan enkele dagen tot 2 weken duren. 
  • Indien het onderzoek uitwijst dat het pakket gedurende het transport is kwijtgeraakt, sturen wij u zo spoedig mogelijk kosteloos een nieuw product toe. 
  • Kunnen wij het product niet leveren (niet op voorraad) of wenst u het product niet meer te ontvangen, dan zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw bankrekening. 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »