Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

EME Napoleon | Verzending & Levering

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling dezelfde nog aan te bieden bij PostNL, zodat u het de volgende dag al in huis heeft.  PostNL is onze standaardvervoerder. Meestal versturen wij het bestek aangetekend naar u toe. Dit is afhankelijk van de grootte van uw bestelling. U krijgt altijd een verzendbevestiging. U krijgt ook een e-mail met een link ('track & trace') zodat u uw bestelling zelf kunt volgen.

Bent u niet thuis? Dan probeert de bezorger het later nog eens. Meestal is het mogelijk om op de website van de vervoerder uw volgende bezorgmoment uit te kiezen. Indien u bij een tweede poging ook niet thuis bent, dan neemt de bezorger het pakket weer mee en kunt u het afhalen op het dichtstbijzijnde afhaalpunt van de vervoerder.

Ochtend- of avondlevering is mogelijk. Tegen betaling van een toeslag kunt u hiervoor kiezen.

Ophalen bij postagentschap is ook mogelijk voor Nederland en België.

Afhalen van uw bestelling kan nadat u hiervoor eerst een afspraak met ons heeft gemaakt.

Levering in Nederland vindt meestal de volgende werkdag, maar in ieder geval tussen 1 en 3 werkdagen plaats.

Levering in Europa vindt meestal plaats tussen 3 en 5 werkdagen.

Levering buiten Europa kan variëren tussen 1 en 3 weken. Dit is afhankelijk van het termijn waarbinnen de goederen worden vrijgegeven door de douane.

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

 

Nederland:

Gratis:    bij bestellingen vanaf € 100,-

€  4,00:   bij bestellingen die per Briefpost verzonden (kunnen) worden*

€  6,75:   bij bestellingen die per Pakketpost verzonden (kunnen) worden*

€  1,25:   Toeslag voor Avondbezorging

€ 10,00:  Toeslag voor Ochtendbezorging

Tijdens het bestelproces wordt automatisch berekend of de bestelling per briefpost of pakketpost verzonden kan worden.  

 

België en Duitsland:

€ 9,- (Voordelig tarief)

 

Buitenland

EUR1 landen: € 18,00
(Denemarken, Frankrijk, Monaco, Italie, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Verenigd Koninkrijk, Zweden)

EUR2 landen: € 25,00
(Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatie, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenie, Slovenie, Slowakije)

EUR3 landen: € 30,00
(Albanie, Andorra, Bosnie en Herzegovina, Cyprus, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Liechtenstein, Macedonie, Malta, Moldavie, Montenegro, Noorwegen, Oekraine, San Marino, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland)  

Wereld (overige): € 35,00

 

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Wat nu?

Indien u geen track & trace code heeft en u heeft het bestek niet ontvangen binnen 5 dagen na de verzendbevestiging. Indien u een track & trace code heeft ontvangen, maar indien deze geen nadere informatie of voortgang meer weergeeft (de status blijft onveranderd). Indien volgens de track & trace code het pakket zou zijn afgeleverd, maar u het niet heeft ontvangen.

 

Wat doen wij?

Wij nemen contact op met de vervoerder en laten een onderzoek instellen. Het onderzoek kan enkele dagen tot 2 weken duren. Indien het onderzoek uitwijst dat het pakket gedurende het transport is kwijtgeraakt, sturen wij u zo spoedig mogelijk kosteloos een nieuw product toe. 

Kunnen wij het product niet leveren (niet op voorraad) of wenst u het product niet meer te ontvangen, dan zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw bankrekening.