Levering

 

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden / afgeleverd?

 

PostNL is onze standaardvervoerder.

Bent u niet thuis? Dan probeert de bezorger het later nog eens. Meestal is het mogelijk om op de website van de vervoerder uw volgende bezorgmoment uit te kiezen. Indien u bij een tweede poging ook niet thuis bent, dan neemt de bezorger het pakket weer mee en kunt u het afhalen op het dichtstbijzijnde afhaalpunt van de vervoerder.

Ochtend- of avondlevering is mogelijk. Tegen betaling van een toeslag kunt u hiervoor kiezen.

Ophalen bij postagentschap is ook mogelijk voor Nederland en België.

Afhalen van uw bestelling kan nadat u hiervoor eerst een afspraak met ons heeft gemaakt.

Levering in Nederland vindt meestal de volgende werkdag, maar in ieder geval tussen 1 en 3 werkdagen plaats.

Levering in Europa vindt meestal plaats tussen 3 en 5 werkdagen.

Levering buiten Europa kan variëren tussen 1 en 3 weken. Dit is afhankelijk van het termijn waarbinnen de goederen worden vrijgegeven door de douane.

 

Meestal versturen wij het bestek aangetekend naar u toe. Dit is afhankelijk van de grootte van uw bestelling.

U krijgt altijd een verzendbevestiging. U krijgt ook een e-mail met een link ('track & trace') zodat u uw bestelling zelf kunt volgen.

U krijgt geen track & trace bij kleine bestellingen die in een brievenbusdoosje of enveloppe verzonden kunnen worden. 

 

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

 

Nederland:

Gratis:     bij bestellingen vanaf € 100,-

€  4,00:   bij bestellingen die per Briefpost verzonden (kunnen) worden*

€  6,75:   bij bestellingen die per Pakketpost verzonden (kunnen) worden*

€  1,25:   Toeslag voor Avondbezorging

€ 10,00:  Toeslag voor Ochtendbezorging

Tijdens het bestelproces wordt automatisch berekend of de bestelling per briefpost of pakketpost verzonden kan worden.  

 

België en Duitsland:

€   9,00:   (Voordeling tarief)

 

Buitenland: 

EUR1 landen: € 18,00
(Denemarken, Frankrijk, Monaco, Italie, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Verenigd Koninkrijk, Zweden)

EUR2 landen: € 25,00
(Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatie, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenie, Slovenie, Slowakije)

EUR3 landen: € 30,00
(Albanie, Andorra, Bosnie en Herzegovina, Cyprus, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Liechtenstein, Macedonie, Malta, Moldavie, Montenegro, Noorwegen, Oekraine, San Marino, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland)  

Wereld (overige): € 35,00

 

 

Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Wat kan ik doen?

 

Neemt u in de volgende gevallen contact met ons op:

Indien u geen track & trace code heeft en u heeft het bestek niet ontvangen binnen 5 dagen na de verzendbevestiging.

Indien u een track & trace code heeft ontvangen, maar indien deze geen nadere informatie of voortgang meer weergeeft (de status blijft onveranderd). 

Indien volgens de track & trace code het pakket zou zijn afgeleverd, maar u het niet heeft ontvangen.

 

Wat doen wij?

Wij nemen contact op met de vervoerder en laten een onderzoek instellen.

Het onderzoek kan enkele dagen tot 2 weken duren. 

Indien het onderzoek uitwijst dat het pakket gedurende het transport is kwijtgeraakt, sturen wij u zo spoedig mogelijk kosteloos een nieuw product toe. 

Kunnen wij het product niet leveren (niet op voorraad) of wenst u het product niet meer te ontvangen, dan zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw bankrekening. 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »