EME Napoleon | Klantenservice
Onder het contactformulier vindt u de meest gestelde vragen. Staat u vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!
Veelgestelde vragen
Contact
Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
Soms heb je snel even een vraag, heb je iets vergeten, is er iets niet helemaal goed gegaan en wil je snel duidelijkheid.
Dan wil je liever niet wachten tot de volgende dag of na het weekend toch?
via de e-mail ([email protected]) zijn wij iedere dag, 7 dagen in de week, van 09:00 tot 22:00 uur voor je bereikbaar. Binnen dit tijdstip reageren wij nog dezelfde dag.
Telefonisch (0346-250292) zijn wij bereikbaar maandag tot en vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur
Bezoek (De Corridor 12-M Breukelen) alleen op afspraak
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
U kunt ons maandag tot en met vrijdag bellen tussen 09:00 en 17:00 uur op: 0346-250292, 06-51858706, 06-38665588. U mag ook een WhatsApp sturen of een bericht via Instagram of Facebook. Wilt u ons liever een email sturen? Dat kan naar: [email protected] Via de website kunt u ook het contactformulier invullen. U krijgt meestal dezelfde dag antwoord. Wilt u ons bezoeken? Dat kan alleen op afspraak.
Kan ik een winkel of showroom bezoeken?
Napoleonbestek.nl heeft geen winkel, maar wel showroom. Wij verkopen onze artikelen alleen online of in onze showroom. U kunt altijd een bezoek brengen indien u het bestek eerst wilt bekijken. Neem dan altijd eerst contact met ons op voor het maken van een afspraak. Ons adres is: De Corridor 12-M, 3621 ZB in Breukelen (route)
Waar kan ik een klacht indienen?
Napoleonbestek.nl beschikt over klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
Heeft u gebreken geconstateerd? Klachten moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij napoleonbestek.nl.
Binnen een termijn van 14 dagen (gerekend vanaf de datum van ontvangst) krijgt u van ons een antwoord. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, kunt u zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur, deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel u als Napoleonbestek.nl stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn voor u geen kosten verbonden. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform.
Een klacht schort de verplichtingen van de napoleonbestek.nl niet op, tenzij door ons schriftelijk anders aangegeven.
Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Napoleonbestek.nl, zullen wij naar onze keuze de geleverde producten kosteloos vervangen.
Bestellen
Ik heb een bestelbevestiging ontvangen maar nog niet betaald. Wat moet ik nu doen?
Zodra u de order heeft geplaatst en wordt doorgestuurd naar de betaalpagina, krijgt u via de email een bevestiging gestuurd van de order. Soms komt het voor dat de betaling niet lukt.
Heeft u zelf de betaling afgebroken omdat u de order toch niet wilt doorzetten?
Dan hoeft u niets te doen. Uw order wordt automatisch geannuleerd. U kunt ook de betaalherinneringen die automatisch worden gestuurd negeren. U kunt ons ook een email sturen en aangeven dat u de order graag wilt annuleren. Dan doen wij dit voor u en ontvangt u ook geen e-mails met betaalherinneringen. Indien u een account heeft, kunt u ook inloggen en de order in uw account zelf annuleren.
Is de betaling om een andere afgebroken of mislukt en wilt u de order wel doorzetten?
Indien u een account heeft, kunt u ook inloggen en de order in uw account alsnog betalen. U kunt het factuurbedrag overmaken op ons bankrekeningnummer, onder vermelding van uw order nummer. Deze informatie vindt u op de pagina 'Betalen'.
Ik heb een andere vraag over mijn bestelling.
Heeft u een vraag over het bestellen of over uw bestelling?
Onze klantenservice is geopend van Maandag tot en met Zondag van 09:00 - 22:00 uur.
U kunt ons bellen op 0346-250292 of 06-51858706 (een WhatsApp sturen mag ook).
U kunt ons ook een email sturen: [email protected]
Via de website kunt u ook gebruik maken van het contactformulier.
Levert Napoleonbestek.nl ook aan winkels/wederverkopers?
Nee, wij leveren alleen aan consumenten.
Hoe kan ik bestellen?
Wij verkopen onze artikelen alleen online. U kunt uw bestelling daarom het beste plaatsen via onze eigen webshop.
Zodra u de order heeft geplaatst en wordt doorgestuurd naar de betaalpagina, krijgt u via de email een bevestiging gestuurd van de order. De order wordt pas verwerkt zodra wij de betaling hebben ontvangen.
Komt u er niet uit? Of lukt het bestellen niet? Neem dan contact met ons op (zie contactgegevens). Wij helpen u graag verder.
U kunt ook telefonisch of per email een bestelling plaatsen. Wij nemen dan contact met u op voor nadere informatie. Wij handelen de bestelling dan verder voor u af.
Ondanks het feit dat wij geen winkel hebben en alleen online verkopen, kunt u toch bij ons langskomen om bestek te bekijken en te bestellen. In verband met Corona kunt u op dit moment het bestek niet bij ons komen bekijken. Afhalen is wel mogelijk. Neemt u eerst contact met ons op voor het maken van een afspraak (zie contactgegevens). U kunt bij ons pinnen of contant betalen.
Wij verkopen ook via andere verkoopplatformen waaronder Bol.com en Amazon. U kunt natuurlijk ook via deze platformen bestellen. Wij wijzen u er op dat de prijzen iets duurder zijn, omdat de platformen vaak een vergoeding vragen.
De orders via deze platformen worden naar ons doorgestuurd en door ons afgehandeld. Het maakt dus niets uit of u via een platform of rechtstreeks bij ons de bestelling plaatst.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
In deze webshop zijn de volgende veilige betaalmethoden actief:
Afterpay Digitale Factuur - via factuur, nadat u uw bestelling hebt ontvangen
Afterpay Automatische Incasso - via automatische incasso, nadat u uw bestelling hebt ontvangen
Bankoverschrijving - zodra u de order heeft betaald, wordt uw bestelling verzonden
Klarna - via factuur, nadat u uw bestelling hebt ontvangen
iDeal - via mobiel bankieren app of internetbankieren van uw eigen bank
PayPal - online via uw PayPal rekening
Visa - via uw Visa Credit Card
MasterCard - via uw MasterCard Credit Card
American Express - via uw American Express Credit Card
Bancontact / Mister Cash - via uw (Bancontact) debitcard
KBC - via mobiel bankieren app of internetbankieren van uw eigen bank
Belfius - via internetbankieren van uw eigen bank
Klarna Sofort - via mobiel bankieren app of internetbankieren van uw eigen bank
Cartes Bancaires - via uw debitcard
Betalen bij afhalen - betaal per pin of contant als u het bestek bij ons komt afhalen
VVV Cadeuakaart - U kunt ook betalen met uw VVV Cadeaukaart
Ik heb een bestelbevestiging ontvangen maar nog niet betaald. Wat moet ik nu doen?
Zodra u de order heeft geplaatst en wordt doorgestuurd naar de betaalpagina, krijgt u via de email een bevestiging gestuurd van de order. Soms komt het voor dat de betaling niet lukt.
Heeft u zelf de betaling afgebroken omdat u de order toch niet wilt doorzetten?
Dan hoeft u niets te doen. Uw order wordt automatisch geannuleerd. U kunt ook de betaalherinneringen die automatisch worden gestuurd negeren. U kunt ons ook een email sturen en aangeven dat u de order graag wilt annuleren. Dan doen wij dit voor u en ontvangt u ook geen e-mails met betaalherinneringen. Indien u een account heeft, kunt u ook inloggen en de order in uw account zelf annuleren.
Is de betaling om een andere afgebroken of mislukt en wilt u de order wel doorzetten?
Indien u een account heeft, kunt u ook inloggen en de order in uw account alsnog betalen. U kunt het factuurbedrag overmaken op ons bankrekeningnummer, onder vermelding van uw order nummer.
IBAN: NL14INGB0005970700
Rekeninghouder: Napoleon Bestek Breukelen
BIC: INGBNL2A
Banknaam: ING Bank
Ik wil het bedrag overmaken. Wat zijn de bankgegevens van Napoleonbestek.nl?
U kunt het factuurbedrag overmaken op ons bankrekeningnummer, onder vermelding van uw order nummer.
IBAN: NL14INGB0005970700
Rekeninghouder: Napoleon Bestek Breukelen
(Bij betalingen vanaf een buitenlands rekeningnummer, heeft u ook deze informatie nodig:)
BIC: INGBNL2A
Banknaam: ING Bank
Korting
Kan ik een kortingscode krijgen?
Vaak worden wij gevraagd of er korting gegeven kan worden. Buiten de door ons georganiseerde en gecommuniceerde kortingsacties, verstrekken wij geen kortingen.
Wil je op de hoogte blijven van andere kortingsacties? Schrijft je dan in voor onze nieuwsbrief. Wij hebben ongeveer 4 x per jaar een kortingsactie.
Ook wijzen wij je graag op ons spaarprogramma waarmee je punten kunt verdienen voor kortingen op je volgende aankopen.
Spaarprogramma
Hoe doe ik mee aan het spaarprogramma?
Heb je je al geregistreerd als klant? Ga dan naar: Reward Program - EME Napoleon bestek, klik op 'Mijn account/Registreren'. Er wordt nu gevraagd je telefoonnummer te verifiëren. Zodra je dit hebt gedaan doe je mee aan het spaarprogramma.
Ben je nog geen klant, ga dan ook naar: Reward Program - EME Napoleon bestek, klik op 'Mijn account/Registreren' en registreer je als klant. Zodra je dit hebt gedaan doe je mee aan het spaarprogramma.
In je account onder 'Beloningen' kun je de punten zien die je hebt opgebouwd.
Hoeveel punten kan ik sparen?
Als je je registreert voor ons spaarprogramma krijg je van ons de eerste 15 punten cadeau! Voor iedere euro die je uitgeeft ontvang je 1 punt. Deze punten kun je bij volgende aankopen verzilveren voor euro's. Hoe langer je doorspaart, hoe hoger de korting.
Geef je geboortedatum op? Dan krijg je 1 punt cadeau voor het registreren van je geboortedatum en ieder jaar op op je verjaardag krijg je van ons een cadeau!
Heb je 100 punten gespaard? Dan kun je deze al inwisselen voor € 3,- korting. Spaar je nog liever even door tot 150 punten? Dan is je korting al € 5,-. Wil je wachten tot je 200 punten hebt, dan heb je al € 10,- verdiend!
Hoe registreer ik mijn geboortedatum voor een verjaardagscadeau?
Heb je je geregistreerd voor deelname? Ga dan naar je account en kijk onder 'Beloningen'. Links onderin vindt je een kopje 'Verjaardagsbeloningen'. Door op 'bewerken' te klikken kun je je geboortedatum opgeven.
Hoe wissel ik mijn punten in voor korting?
Als je voldoende punten hebt gespaard, kun je deze inwisselen bij het afrekenen van je volgende bestelling. Dit kan vanaf 100 punten (€ 3,- korting). Spaar je nog liever even door tot 150 punten? Dan is je korting al € 5,-. Wil je wachten tot je 200 punten hebt, dan heb je al € 10,- verdiend!
Verzending en Levering
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij doen ons uiterste best om uw bestelling dezelfde nog aan te bieden bij PostNL, zodat u het de volgende dag al in huis heeft. PostNL is onze standaardvervoerder. Meestal versturen wij het bestek aangetekend naar u toe. Dit is afhankelijk van de grootte van uw bestelling. U krijgt altijd een verzendbevestiging. U krijgt ook een e-mail met een link ('track & trace') zodat u uw bestelling zelf kunt volgen.
Bent u niet thuis? Dan probeert de bezorger het later nog eens. Meestal is het mogelijk om op de website van de vervoerder uw volgende bezorgmoment uit te kiezen. Indien u bij een tweede poging ook niet thuis bent, dan neemt de bezorger het pakket weer mee en kunt u het afhalen op het dichtstbijzijnde afhaalpunt van de vervoerder.
Ochtend- of avondlevering is mogelijk. Tegen betaling van een toeslag kunt u hiervoor kiezen.
Ophalen bij postagentschap is ook mogelijk voor Nederland en België.
Afhalen van uw bestelling kan nadat u hiervoor eerst een afspraak met ons heeft gemaakt.
Levering in Nederland vindt meestal de volgende werkdag, maar in ieder geval tussen 1 en 3 werkdagen plaats.
Levering in Europa vindt meestal plaats tussen 3 en 5 werkdagen.
Levering buiten Europa kan variëren tussen 1 en 3 weken. Dit is afhankelijk van het termijn waarbinnen de goederen worden vrijgegeven door de douane.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Nederland:
Gratis: bij bestellingen vanaf € 100,-
€ 4,25: bij bestellingen die per Briefpost verzonden (kunnen) worden*
€ 6,75: bij bestellingen die per Pakketpost verzonden (kunnen) worden*
€ 1,25: Toeslag voor Avondbezorging
€ 10,00: Toeslag voor Ochtendbezorging
* Tijdens het bestelproces wordt automatisch berekend of de bestelling per briefpost of pakketpost verzonden kan worden.
België en Duitsland:
€ 12,50
Buitenland:
EUR1 landen: € 19,95
(Denemarken, Frankrijk, Monaco, Italie, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Verenigd Koninkrijk, Zweden)
EUR2 landen: € 26,95
(Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatie, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenie, Slovenie, Slowakije)
EUR3 landen: € 26,95
(Albanie, Andorra, Bosnie en Herzegovina, Cyprus, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Liechtenstein, Macedonie, Malta, Moldavie, Montenegro, Noorwegen, Oekraine, San Marino, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland)
Wereld (overige): € 39,95
Kan ik nog extra douane-kosten verwachten?
Ja dat is mogelijk. Het komt voor dat bij zendingen naar het Verenigd Koninkrijk extra douanekosten in rekening worden gebracht. Deze kunnen oplopen tot 25% van het aankoopbedrag. Deze kosten zijn voor eigen rekening.
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Wat nu?
Neemt u in de volgende gevallen contact met ons op:
Indien u geen track & trace code heeft en u heeft het bestek niet ontvangen binnen 5 dagen na de verzendbevestiging. Indien u een track & trace code heeft ontvangen, maar indien deze geen nadere informatie of voortgang meer weergeeft (de status blijft onveranderd). Indien volgens de track & trace code het pakket zou zijn afgeleverd, maar u het niet heeft ontvangen.
Wat doen wij?
Wij nemen contact op met de vervoerder en laten een onderzoek instellen. Het onderzoek kan enkele dagen tot 2 weken duren. Indien het onderzoek uitwijst dat het pakket gedurende het transport is kwijtgeraakt, sturen wij u zo spoedig mogelijk kosteloos een nieuw product toe.
Kunnen wij het product niet leveren (niet op voorraad) of wenst u het product niet meer te ontvangen, dan zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw bankrekening.
Gebreken
Het bestek is kapot gegaan. Heb ik garantie?
Controleer eerst of u bestek heeft van EME. Het merk staat gegraveerd in het metaal van het bestek.
Wij geven standaard 1 jaar garantie op het bestek. Je krijgt alleen garantie als je het bestek bij ons hebt gekocht. Indien je het bestek elders hebt gekocht, moet je tot dit verkooppunt moeten wenden.
Geen garantie wordt gegeven indien beschadigingen te wijten zijn aan verkeerd gebruik of onderhoud (zie hiervoor onze onderhoud instructies).
Indien het product defect is, dient u eerst contact met ons op te nemen over het defect (zie contactgegevens).
Retour sturen is gratis in geval van een defect die valt onder de garantie.
Wij zullen het product zo spoedig mogelijk vervangen of vergoeden.
U kunt het product ook bij ons afleveren en/of omruilen. U dient hiervoor eerst een afspraak te maken.
Bij een vergoeding wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort, de eerder betaalde verzendkosten en de verzendkosten voor het retourneren vergoed.
Hoe komt het dat mijn bestek is gebroken?
Het bestek van Napoleon bestaat uit 2 delen: kunststof en metaal. Het zwakste stuk is altijd het verbindingsstuk. Het bestek is nu eenmaal iets kwetsbaarder dan bestek dat uit 1 stuk metaal of kunststof bestaat.
Het bestek van EME Napoleon is gemaakt van sterke materialen en van zodanige kwaliteit dat het in de vaatwasser gewassen kan worden en dat je er heel veel jaren plezier van kunt hebben. Wij raden wel aan de onderhoudsinstructies goed door te lezen.
De kwaliteit van het bestek kan wel minder worden indien je je niet houdt aan de onderhoudsinstructies. Belangrijkste maatregelen zijn: het bestek met handvat omhoog in de vaatwasser doen; het gebruik van neutrale, zuurvrije vaatwastabletten en niet wassen op een te hoge temperatuur.
Twijfel je? Was het bestek dan gewoon met de hand.
Het metaal van het tussenstuk is verkleurd (donker geworden). Wat kan ik doen?
- Het niet houden aan de onderhoudsinstructie (lees hier) kan op termijn bijdragen aan verkleuring van het metalen tussenstukje.
- Wij raden aan om het metalen tussenstukje regelmatig schoon te maken met een RVS reiniger om verkleuring te voorkomen.
- Naast de bovengenoemde verzorgingsmaatregelen heeft ook de hardheid van het water invloed op de verkleuring. Gebruik daarom een waterontharder.
- Een stukje aluminiumfolie in de bestekmand of in de besteklade voorkomt vlekken of aanslag en laat het bestek weer glanzen.
- Is het tussenstuk verkleurd? Dan kun je het voorzichtig lichter maken met een schuurspons en een schuurmiddel. Zorg ervoor dat je het andere metaal van het bestek niet bekrast.
De kleur van het handvat wijkt af van mijn bestaande bestek. Hoe komt dat?
Heeft u bestek al langere tijd in bezit en recent wat bijgekocht? Dan kan het voorkomen dat het nieuwe bestek soms iets lichter of donkerder is uitgevoerd. In de loop der jaren zijn er kleine wijzigingen aangebracht in het productieproces. Heeft u het bestek al heel erg lang, dan kan het voorkomen dat de kleur een klein beetje veranderd is. Helaas kunnen wij dit niet oplossen.
Retour
Mag ik mijn bestelling terugsturen of omruilen?
Je mag je bestelling terugsturen als je niet tevreden bent. Je dient wel aan de volgende voorwaarden te voldoen:
U dient ons dit binnen 14 dagen na ontvangst van uw product laten weten. Na deze melding heeft u (nog eens) 14 dagen voor het terugsturen van het product. U dient het product ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren. Gebruikte of beschadigde producten worden niet retour genomen.
U kunt het pakket met de verzendlabel die wij u toesturen afgeven bij een PostNL agentschap of afgeven bij een pakketbezorger die bij u aan de deur komt. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor het retour. De verzendlabel is al door ons betaald. U kunt het product ook bij ons afleveren. U dient hiervoor eerst een afspraak te maken (zie contactgegevens).
Zodra wij het product hebben ontvangen, krijgt u hiervan een bevestiging. Heeft u gekozen voor een omruiling of ander product? Wij sturen u deze zo spoedig mogelijk toe na het ontvangst van uw product.
Waar vind ik het retourformulier?
Het retourformulier kunt u hier vinden:
Wanneer wordt het aankoopbedrag teruggestort?
Heeft u het product teruggestuurd omdat u het product niet meer wilt en afziet van de koop? Wij geven onze bank de opdracht tot het terugstorten van het aankoopbedrag, exclusief de eerder betaalde verzendkosten, op de dag van ontvangst van uw retour. U ontvangt dus zeker binnen de termijn van 14 dagen uw geld terug!
Materiaal en Onderhoud
Hoe wordt het bestek gemaakt?
EME is de grootste fabriek voor bestek in Europa. Deze fabriek staat in Italië, in de stad Lumezzane (bij Milaan). Wilt u een kijkje nemen in de fabriek van EME? Lees dan ons artikel: 'een kijkje in de EME fabriek' en bekijk het filmpje. EME heeft verschillende soorten bestek. In deze webshop is alleen het bestek uit de serie Napoleon verkrijgbaar.
Van welk materiaal is het bestek gemaakt?
Het bestek bestaat is gemaakt van roestvrij staal en heeft een kunststof handvat. Het staal is van edelmetaal (ook wel chroomstaal of chroomnikkel genoemd). Het staal bestaat uit 18 delen chroomstaal en 10 delen nikkel. Dit wordt ook wel aangeduid als 18/10. Het nikkel zorgt ervoor dat het bestek mooi glanst. Het handvat is gemaakt van metal acrylic. Het is een harde kunststof (vergelijkbaar met plexiglas). Het is hittebestendig en erg sterk materiaal. Ideaal dus voor het bestek. Door het gebruik van deze hoogwaardige materialen kan het bestek gewoon in de vaatwasser worden gewassen. Neem hierbij wel de onderhoudstips voor bestek van EME in acht.
Hoe moet ik het bestek onderhouden?
Het bestek van EME Napoleon is van hoge kwaliteit en vaatwasbestendig. Wij raden u aan de instructies voor onderhoud van het bestek goed te lezen om de kwaliteit en duurzaamheid van het bestek te waarborgen.
Het heeft de voorkeur het bestek met de hand af te wassen en direct te drogen, maar het bestek van EME kan prima in de vaatwasser. Indien u het bestek in de vaatwasser wast, gebruik dan geen vaatwasmiddel met zuren (waaronder citroen) en was het bestek niet op een te hoge temperatuur (niet hoger dan 60 graden).
Onderhoud:
Om de kwaliteit en duurzaamheid van het bestek te garanderen, adviseren wij het volgende:
- Was het bestek in de vaatwasser op een temperatuur niet hoger dan 60 graden.
- Plaats het bestek met het handvat omhoog in de vaatwasmachine.
- Voorkom dat voedingsresten langer dan 6 uur op het bestek blijven zitten.
- Vermijd contact met zware en bijtende (schoonmaak)middelen die de volgende stoffen bevatten: azijnzuur, citroenzuur, melkzuur, en vooral natriumchloride.
- Vermijd schoonmaakmiddelen met zuren, zoals lemon/citroen, vooral indien het water een hoog chloorgehalte heeft.
- Indien mogelijk, verwijder het bestek uit de vaatwasser, zodra deze klaar is en droog met een theedoek.
- Oppervlakkige vlekken kunnen worden verwijderd met een doek met groene zeep.
Is Napoleonbestek.nl betrouwbaar?
Welke zekerheden biedt Napoleonbestek.nl?
Napoleonbestek.nl is aangesloten bij Webwinkelkeur.nl. Dit keurmerk garandeert een jaarlijkse controle op identiteit en contactgegevens, bemiddelt bij geschillen en keurt de webshop jaarlijks op het voldoen aan Europese wet- en regelgeving.
Op de website van Webwinkelkeur lees je hier meer over:
Napoleonbestek.nl betrouwbaar? Reviews en keurmerk (webwinkelkeur.nl)
Wat vinden klanten van Napoleonbestek.nl?
Napoleonbestek.nl is aangesloten bij Webwinkelkeur.nl. Dit keurmerk garandeert een jaarlijkse controle op identiteit en contactgegevens, bemiddelt bij geschillen en keurt de webshop jaarlijks op het voldoen aan Europese wet- en regelgeving.
Na iedere bestelling worden klanten uitgenodigd een review te schrijven over Napoleonbestek.nl. Op de website van Webwinkelkeur kun je de reviews van klanten teruglezen:
Overzicht reviews voor Napoleonbestek.nl (webwinkelkeur.nl)
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.