Bestek kopen bij Napoleonbestek.nl? Dit kunt u verwachten.

De vraag blijft natuurlijk altijd: is hetgeen dat wij zelf fijn zouden vinden als klant, ook hetgeen dat de (meeste) klanten fijn zouden vinden? En is iedere klant niet anders? Daar kom je maar op 1 manier achter: het de klant gewoon vragen! Daarom is Napoleonbestek.nl de samenwerking aangegaan met een onafhankelijke partij (webwinkelkeur). Een keurmerk is de gelegenheid er voor te zorgen dat Napoleonbestek.nl aan alle vereisten van wet- en regelgeving op gebied van online verkoop blijft voldoen; en voor klanten de gelegenheid om na iedere bestelling hun mening te geven.De beoordelingen van napoleonbestek.nl vind je hier. Dat moet toch een goed beeld geven!
Klantbeleving bij online kopen
Natuurlijk begint het bij de website (de look & feel). Eigenlijk is dit de eerste stap (de etalage) die er voor zorgt dat de klant de winkel naar binnengaat.
In een fysieke winkel is klantvriendelijkheid belangrijk. Is het personeel niet te opdringerig? Zijn ze vriendelijk en behulpzaam? Online is dit natuurlijk een stuk lastiger. Wij hebben klantvriendelijkheid online vertaald in: duidelijke informatie (bijvoorbeeld over de producten, de prijs, bestelling, betaling, verzending, retouren, klachten), leuke informatieve artikelen (blogs) en klantvriendelijke processen (bijvoorbeeld of informatie makkelijk te vinden is en of een bestelling makkelijk geplaatst en betaald kan worden.
De tweede stap is geïnformeerd worden over de voortgang van je bestelling. In een fysieke winkel neem je het product direct mee. Online heb je meestal al betaald (of kun je achteraf betalen) en moet je maar afwachten of en wanneer je het krijgt en of je ook krijgt wat je hebt besteld en of het voldoet aan de verwachtingen. Daarom is het fijn als je een bestelbevestiging krijgt (die je kunt controleren), en als je wordt geïnformeerd over de voortgang (verzending en levering) en ook makkelijk kunt retourneren.
De laatste stap is het in ontvangst nemen van je pakketje. Je hoopt natuurlijk als eerste dat je het snel ontvangt. Natuurlijk het liefst de volgende dag al. Toch iets waar je naar uitkijkt, op wacht en snel van wilt genieten!
Enkele klantreacties:
Gratis verzending, keurig ingepakt en ook nog eens een gratis cadeautje er bij! Gewoon Top. Goede combinatie van persoonlijke service en kopen via Internet.
Makkelijk te bestellen, super snelle levering, netjes verpakt en onderhoudsinfo erbij! Ik ben heel tevreden en zal er zeker nog eens iets bestellen, want ze hebben mooie spullen!
De persoonlijke touch van Napoleonbestek.nl
Napoleonbestek.nl gaat zelfs een stapje verder. De uitdaging die zij zichzelf heeft gesteld: Hoe is het online bestellen (bijna) net zo persoonlijk te maken als het kopen in een fysieke winkel? Of: is het zelfs mogelijk om online juist meer te doen voor een klant wat in een fysieke winkel juist niet kan? Ja, dat kan!. Wat kun je als klant van napoleonbestek.nl verwachten?
Bestek als cadeau
Bestek kopen is een investering in iets wat je jezelf (of een ander) cadeau wilt geven. Het is een persoonlijke keuze. Je kiest het bestek dat past bij jouw persoonlijke smaak en inrichting. Dit is geen impulsieve aankoop! Als je het pakketje thuiskrijgt, kun je echt niet wachten om het te openen en het bestek vast te houden en te gebruiken. Daarom wordt het bestek in het pakketje zorgvuldig ingepakt in mooi cadeaupapier. Klanten geven vaak terug dat de bestelling een cadeau is om te krijgen. En dat is nu precies de bedoeling van Napoleonbestek.nl! En soms bij grotere bestellingen, doet Napoleonbestek.nl er een extra cadeautje bij!
Enkele klantreacties:
netjes en persoonlijk verpakt, leuk!
Het bestelde bestek ontving ik feestelijk verpakt waardoor het lijkt alsof je cadeautjes ontvangt.
Heel tevreden. Snelle levering en mooi ingepakt – cadeautje voor mezelf!
De bestelling werd meteen via email bevestigd.
Op tijd afgeleverd. Ieder pakketje in mooi cadeaupapier verpakt met bovendien nog een leuk kookboekje als cadeautje verpakt!!.
Persoonlijk contact
Napoleonbestek.nl vindt ‘persoonlijk’ contact met de klant erg belangrijk. Maar hoe doe je dit met de online klant? Daar hebben zij het volgende op gevonden. Klanten krijgen vaak een handgeschreven kaartje met een persoonlijke boodschap bij. En niet te vergeten: een kaart met informatie over hoe je het bestek het beste kunt onderhouden en wat je moet doen als je niet tevreden bent en het bestek wilt terugsturen.
Enkele klantreacties:
Snelle levering,persoonlijk door handgeschreven kaartje bij zending en goede info over verzending
Bestellen en volgende dag in huis! Super en een geschreven kaartje erbij , ik hou ervan ! Heel leuk
Snel, prima verpakt, persoonlijk briefje erbij maakte het af. Top!
Oplossen van problemen
Ondanks dat Napoleonbestek.nl dagelijks bestellingen afhandelt en veel tijd steekt in de persoonlijke benadering, gaat er wel eens wat mis. Of Napoleonbestek.nl heeft iets niet goed gedaan of de klant heeft een fout gemaakt, of helaas is er iets mis gegaan bij de vervoerder. Het is natuurlijk makkelijk voor een webwinkel de klant af te wimpelen en de schuld bij de klant of bij de vervoerder te leggen. Maar hoe fijn is het om ook in dat geval te zeggen: wij lossen het voor u op! Het lukt niet altijd, maar meestal wel!
Enkele klantreacties:
Hele vriendelijke, correcte Mevrouw, er was iets niet helemaal goed gegaan en na een belletje is dat per direct geregeld, de volgende dag lag het in de brievenbus.
Heel erg goede service vanwege dit bedrijf. Volgens de online service werd het pakket thuis afgeleverd. Niets was echter minder waar. Marcel van Napoleonbestek.nl heeft me hierop gecontacteerd toen ik mijn beklag deed over de situatie. Hij heeft dit euvel onmiddellijk aangepakt en 3 weken later hebben we het pakket alsnog goed kunnen ontvangen. Dit ondanks dat er nog een procedure loopt tegen de koerierdienst. Heel erg persoonlijke aanpak met een uitstekende service. Ook heel erg tevreden van de kwaliteit van het bestek.
Er was iets niet duidelijk en ik werd meteen gebeld. prima service!
Goede service, snelle bezorging, prima product en bij een productschade …een fantastische afhandeling
Bestek kopen? Napoleonbestek.nl
En dat is waar Napoleonbestek.nl het voor doet. Natuurlijk begint het bij het bestek, maar het moet ook fijn zijn dat ze de goede combinatie te ervaren van kopen op internet en de persoonlijke service die je verwacht in een fysieke winkel. Wij kunnen daarom deze blog niet beter afsluiten dan de volgende quotes van een klanten:
Gratis verzending, keurig ingepakt en ook nog eens een gratis cadeautje er bij! Gewoon Top. Goede combinatie van persoonlijke service en kopen via Internet.
Superservice! Fijn dat er nog mensen zijn die meedenken over je wensen en bereid zijn moeite te doen voor de klant!
Doel bereikt! Nieuwgierig? Bekijk hier de klantbeoordelingen van napoleonbestek.nl en lees de ervaringen van klanten die bij ons online bestek kopen