Geen producten (0)

Klantenservice

 

Op deze pagina vindt u alles over het bestellen, betalen, verzenden en retourneren indien het product u niet bevalt of defect is. De belangrijkste regelingen uit onze algemene (verkoop- en levering) voorwaarden en ons privacybeleid staan hier in duidelijke taal, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten! Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Lees hier onze algemene voorwaarden. Lees hier ons privacybeleid.


 

Hoe kan ik contact opnemen?

 

Wij zijn 7 dagen per week (telefonisch en per e-mail) bereikbaar van 08:00 tot 22:00 uur. U kunt ons bellen, een e-mail sturen of ons contactformulier invullen. Wij hebben geen winkel die u kunt bezoeken. U kunt de artikelen bekijken, afhalen of retourneren na een daartoe gemaakte afspraak. Ga hier naar onze contactgegevens.


Hoe kan ik bestellen?

 

U kunt in de webshop eenvoudig de producten online bestellen. 
U kunt een account aanmaken. Dit maakt het bestellen een volgende keer makkelijker. U kunt ook zonder account bestellen.
Zodra u een bestelling heeft geplaatst krijgt u altijd direct een automatisch e-mailbericht met bevestiging.                
U wordt verzocht de bevestiging goed te controleren en ons te laten weten zodra er iets niet klopt.
U kunt de bestelling annuleren indien de levertijd langer is dan aangegeven of met u afgesproken. 
U kunt het product retourneren indien het defect is of niet aan uw wensen voldoet. Zie verder voor instructies.


Het product is defect. Heb ik garantie?

 

Wij geven standaard 1 jaar garantie op het bestek. Beschadigingen die te wijten zijn aan verkeerd gebruik of onderhoud (zie onze onderhoudinstructies) vallen niet onder de garantie. Indien het product defect is, dient u eerst contact met ons op te nemen over het defect. Retour sturen is gratis en kan heel eenvoudig via ons online retourserviceWij zullen het product zo spoedig mogelijk vervangen of vergoeden.U kunt het product ook bij ons afleveren. U dient hiervoor eerst een afspraak te maken.


Kan ik de bestelling annuleren / het product terugsturen?

 

Indien u niet tevreden bent, en u het product wilt terugsturen, kunt u ons dit binnen 14 dagen na ontvangst van uw product laten weten. Na deze melding heeft u (nog eens) 14 dagen de tijd om het product naar ons toe te sturen. Dit is gratis en kan heel eenvoudig via ons online retourserviceU dient het product ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren. Gebruikte of beschadigde producten worden niet retour genomen. U kunt het product ook bij ons afleveren. U dient hiervoor eerst een afspraak te maken. Zodra wij het product hebben ontvangen, krijgt u hiervan een bevestiging. Wij geven onze bank de opdracht om het aankoopbedrag terug te storten op de dag van ontvangst van uw retour.


Hoe kan ik betalen?

 

In onze webshop kunt u kiezen voor veel verschillende betaalmethoden.

AfterPay: Achteraf betalen met Afterpay. U ontvangt een digitale factuur via e-mail. Betaalt u voor het eerst met AfterPay? Dan kunt u tot een bedrag van € 250,- betalen. Bent u al bekend bij AfterPay, dan kunt u betalen tot een bedrag van € 500,-. Maakt u gebruik van AfterPay? Dan gaat u akkoord met de betalingsvoorwaarden van AfterPay. Voor deze transactie worden kosten in rekening gebracht. U betaalt een kleine bijdrage van € 1,35.
iDeal: vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen door middel van internetbankieren via uw eigen bank.
PayPal: snel en veilig betalen met uw PayPal-account. Voor deze transactie worden kosten in rekening gebracht. U betaalt een kleine bijdrage van € 1,35.
CreditCard: Betaal veilig met uw creditcard. Voor deze transactie worden kosten in rekening gebracht. U betaalt een kleine bijdrage van € 1,35.
Overboeking: u maakt het totaalbedrag vooraf over op ons bankrekeningnummer: NL14INGB0005970700 ten name van Napoleon Bestek Breukelen. (De gegevens die u nodig heeft voor de overschrijving worden u na de bestelling ook per e-mail toegestuurd). 
Contant bij Afhalen: U betaalt uw bestelling wanneer u deze bij ons op komt halen na een daartoe gemaakte afspraak.
MisterCash: vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen via uw Belgische bankrekening.
Sofort: betaal veilig en vetrouwd via uw eigen bank.
Napoleon Bestek Cadeaubon: Heeft u een cadeaubon van NapoleonBestek.nl? Kies bij het afrekenen voor 'overboeking' en vul uw kortingscode in. Omdat u gebruik heeft gemaakt van onze cadeaubon, wordt de bestelling als 'betaald' aangemerkt en zullen wij deze direct in behandeling nemen. 


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en afgeleverd?

 

Producten worden verzonden met PostNL.
Bent u niet thuis? Dan wordt het pakket door PostNL meestal bij de buren afgegeven. Indien het pakket aangetekend is verzonden, dan neemt de postbode het pakket weer mee en kunt u het afhalen op het dichtsbijzijnde postkantoor.
Wilt u niet dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd? Kies dan voor 'ophalen bij een postagentschap'. 
U kunt het product ook bij ons afhalen. U dient hiervoor eerst een afspraak met ons te maken. 
Indien het product op voorraad is zal deze meestal de volgende werkdag, maar in ieder geval tussen 1 en 3 werkdagen bij u worden afgeleverd.
Meestal versturen wij het bestek aangetekend naar u toe. Dit is afhankelijk van de grootte van uw bestelling.
U krijgt altijd een verzendbevestiging
Meestal krijgt u ook een e-mail met een link ('track & trace') zodat u uw bestelling zelf kunt volgen.
U krijgt geen track & trace bij kleine bestellingen die in een brievenbusdoosje of enveloppe verzonden kunnen worden. 


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

 

Nederland:  GRATIS (standaard).

Belgie en Duitsland:  € 9,-

Buitenland: 

EUR1 landen: € 14,65
(Denemarken, Frankrijk, Monaco, Italie, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Verenigd Koninkrijk, Zweden)

EUR2 landen: € 20,15
(Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatie, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenie, Slovenie, Slowakije)

EUR3 landen: € 20,95
(Albanie, Andorra, Bosnie en Herzegovina, Cyprus, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Liechtenstein, Macedonie, Malta, Moldavie, Montenegro, Noorwegen, Oekraine, San Marino, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland)  

Wereld (overige): € 25,95


 

Hoe gaat u om met mijn persoonsgegevens?

 

Indien u een bestelling plaatst of contact met ons opneemt worden uw persoonsgegevens door ons bewaard.
Wij gaan uiterst zorgvuldig om met uw informatie. Deze worden niet aan derden verstrekt.
Uw emailadres wordt door ons bewaard, zodat wij u via de email leuke aanbiedingen en kortingen kunnen sturen (nieuwsbrief).
U kunt zich altijd uitschrijven. U wordt dan niet meer door ons benaderd. 
Onze website maakt gebruik van cookies. Dit is een klein bestandje dat door onze website wordt meegestuurd.
Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze webwinkel te faciliteren, het inloggen op onze website te vergemakkelijken en om uw instellingen en voorkeuren te onthouden. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser [of via uw profielpagina] maar dit kan het functioneren van onze website negatief aantasten. Ook maakt een cookie het ons mogelijk om bezoekersstatistieken te maken. Zo krijgen wij inzicht in het aantal bezoekers en welke pagina's of producten worden bezocht.
Wilt u niet dat wij uw gegevens bewaren? Neem dan contact met ons op. Wij verwijderen uw gegevens en zullen geen cookie meer bewaren. 


Waar kan ik een klacht indienen?

 

Ben je niet tevreden over uw aankoop of heeft u een klacht? Laat dit ons dan per e-mail weten of via het contactformulier of telefonisch

Mocht we er samen niet uitkomen, heeft u de mogelijkheid uw klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel wij als u stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door u betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.


Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht dan kunt u ook uw klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.


Disclaimer

 

Wij streven er na om de meest zorgvuldige en actuele informatie weer te geven. We kunnen alleen niet garanderen dat de informatie altijd correct of volledig is. Dit proberen we natuurlijk ten alle tijden te voorkomen door de kwaliteit constant te bewaken. Ook kunnen kleuren op de website (onder andere door invloed van uw beeldscherminstellingen) gering afwijken van de werkelijke kleuren.
Mocht het zo zijn dat er onjuistheden in de gegevens staan of deze niet meer actueel zijn, dan aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor eventuele gevolgen hiervan. 
We stellen het op prijs dat u contact met ons opneemt indien u onjuistheden constateert.
Wij behouden ons het recht voor om de inhoud op de website te wijzigen, verbeteren of te verwijderen.
Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid bij storingen, fouten of onderbrekingen waardoor bestellen, betalen of contact opnemen niet of niet correct gebeurt. 
Wij kunnen niet garanderen dat gestuurde e-mails of automatische berichten tijdig door u worden ontvangen en aanvaarden geen aansprakelijkheid voor gevolgen hiervan.
Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid indien het product defect raakt of niet aan de gewenste eisen voldoet, indien dit te wijten is aan onjuist gebruik van het product of indien het product niet is onderhouden conform hetgeen wij aanbevelen op onze website onder 'Onderhoud'. 


Overige vragen

 

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.