Geen producten (0)

Heeft u een klacht? Bent u niet tevreden?

  • Bent u niet tevreden over uw aankoop of heeft u een klacht? Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Laat dit ons dan per e-mail weten of via het contactformulier of telefonisch. Meestal komen wij er samen wel uit!
  • Mocht we er samen niet uitkomen, heeft u de mogelijkheid uw klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel wij als u stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door u betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.
  • Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht dan kunt u ook uw klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacybeleid.