Geen producten (0)

Klantbeleving bij online bestek kopen

Klantbeleving bij online bestek kopen

 

 

 

 

 

 

Toen wij begonnen met het online verkopen van bestek, vroegen wij ons af: zou ik zelf bestek online kopen? Zo ja, wat zou ik belangrijk vinden? Kortom wij hebben onszelf verplaatst in de klant en gekeken wat wij zouden  willen en dat vertaald naar de manier waarop wij de bestellingen afhandelen.

De vraag blijft natuurlijk altijd: is datgene wat ik fijn zou vinden als klant, ook datgene wat de (meeste) klanten ook fijn zouden vinden? En is iedere klant niet anders? Daar kom je maar op 1 manier achter: het de klant gewoon vragen! Daarom zijn wij de samenwerking aangegaan met een onafhankelijke partij (webwinkelkeur). Een keurmerk, voor ons de gelegenheid om er voor te zorgen dat wij aan alle vereisten van wet- en regelgeving op gebied van online verkoop blijven voldoen; Voor klanten de gelegenheid om na iedere bestelling hun mening te geven.

De beoordelingen van napoleonbestek.nl vind je hier. Inmiddels hebben meer dan 500 klanten ons beoordeeld. Dat moet toch een goed beeld geven!

Lees hier in onze blog hoe wij dit hebben aangepakt. Zo weet u wat u van ons kunt verwachten!

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacybeleid.