Geen producten (0)

klantenservice

 

Op deze pagina vindt u alles over het bestellen, betalen, verzenden en retourneren indien het product u niet bevalt of defect is. Dit zijn onze algemene (verkoop- en levering) voorwaarden. In duidelijke taal, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. 


 

Hoe kan ik contact opnemen?

 

  • Wij zijn 7 dagen per week (telefonisch en per e-mail) bereikbaar van 08:00 tot 22:00 uur
  • U kunt ons bellen, een e-mail sturen of ons contactformulier invullen. 
  • Wij hebben geen winkel die u kunt bezoeken. U kunt de artikelen bekijken, afhalen of retourneren na een daartoe gemaakte afspraak.
  • Ga hier naar onze contactgegevens.

Hoe kan ik bestellen?

 

  • U kunt in de webshop eenvoudig de producten online bestellen. 
  • U kunt een account aanmaken. Dit maakt het bestellen een volgende keer makkelijker. U kunt ook zonder account bestellen.
  • U kunt ook via e-mail, het contactformulier of telefonisch een bestelling plaatsten. 
  • Zodra u een bestelling heeft geplaatst krijgt u altijd direct een automatisch e-mailbericht met bevestiging.                
  • U wordt verzocht de bevestiging goed te controleren en ons te laten weten zodra er iets niet klopt.
  • U kunt de bestelling annuleren indien de levertijd langer is dan aangegeven of met u afgesproken. 
  • U kunt het product retourneren indien het defect is of niet aan uw wensen voldoet. Zie verder voor instructies.

Kan ik mijn bestelling annuleren?


  • U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na levering annuleren.
  • U kunt uw bestelling altijd annuleren indien wij niet kunnen voldoen aan de met u afgesproken levertijd. Zie ook verder bij verzending van bestellingen.
  • Indien u al heeft betaald en u annuleert de bestelling, dan krijgt u het bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort. 
  • Indien het product al is verzonden of geleverd, wordt het bedrag teruggestort zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen.
  • Wilt u het product terugsturen? Vul eerst het retourformulier in en wacht op verdere instructies. 
  • Stuurt u het product retour omdat het defect is of omdat het niet aan uw wensen voldoet? Zie verder voor instructies. 

Hoe kan ik betalen?


  • Zodra u een product online bestelt, kunt u in de webshop kiezen voor verschillende betaalmethoden.
  • AfterPay: Achteraf betalen met Afterpay. U ontvangt een digitale factuur via e-mail. Betaalt u voor het eerst met AfterPay? Dan kunt u tot een bedrag van € 250,- betalen. Bent u al bekend bij AfterPay, dan kunt u betalen tot een bedrag van € 500,-. Maakt u gebruik van AfterPay? Dan gaat u akkoord met de betalingsvoorwaarden van AfterPay. Voor deze transactie worden kosten in rekening gebracht. U betaalt een kleine bijdrage van € 1,35.
  • iDeal: vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen door middel van internetbankieren via uw eigen bank.
  • PayPal / CreditCard: Snel en veilig betalen met uw PayPal-account of gewoon met uw creditcard als u geen PayPal-account heeft. Voor deze transactie worden kosten in rekening gebracht. U betaalt een kleine bijdrage van € 1,35.
  • Overboeking: u maakt het totaalbedrag vooraf over op ons bankrekeningnummer: NL14INGB0005970700 ten name van Napoleon Bestek Breukelen. (De gegevens die u nodig heeft voor de overschrijving worden u na de bestelling ook per e-mail toegestuurd). 
  • Contant bij Afhalen: U betaalt uw bestelling wanneer u deze bij ons op komt halen na een daartoe gemaakte afspraak.
  • MisterCash: vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen via uw Belgische bankrekening.
  • Sofort: betaal veilig en vetrouwd via uw eigen bank.
  • NapoleonBestek cadeaubon: Heeft u een cadeaubon van NapoleonBestek.nl? Kies bij het afrekenen voor 'overboeking' en vul uw kortingscode in. Omdat u gebruik heeft gemaakt van onze cadeaubon, wordt de bestelling als 'betaald' aangemerkt en zullen wij deze direct in behandeling nemen. 
  • Go-Italy Card: Heeft u  een Go Italy Card? Dan krijgt u 10% korting op ons hele assortiment. Bekijk hier hoe u deze korting kunt verzilveren. 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en afgeleverd?

 

  • Producten worden verzonden met PostNL.
  • Bent u niet thuis? Dan wordt het pakket door PostNL meestal bij de buren afgegeven. Indien het pakket aangetekend is verzonden, dan neemt de postbode het pakket weer mee en kunt u het afhalen op het dichtsbijzijnde postkantoor.
  • Wilt u niet dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd? Kies dan voor 'ophalen bij een postagentschap'. 
  • U kunt het product ook bij ons afhalen. U dient hiervoor eerst een afspraak met ons te maken. 
  • Indien het product op voorraad is zal deze meestal de volgende werkdag, maar in ieder geval tussen 1 en 3 werkdagen bij u worden afgeleverd.
  • Meestal versturen wij het bestek aangetekend naar u toe. Dit is afhankelijk van de grootte van uw bestelling.
  • U krijgt altijd een verzendbevestiging en een e-mail met een link ('track & trace') zodat u uw bestelling zelf kunt volgen.
  • Kleine bestellingen die per briefpost verzonden worden, krijgen geen track & trace. 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

 

Nederland:  GRATIS (standaard).

Belgie en Duitsland:  € 9,-

Buitenland: 

EUR1 landen: € 14,65
(Denemarken, Frankrijk, Monaco, Italie, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Verenigd Koninkrijk, Zweden)

EUR2 landen: € 20,15
(Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatie, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenie, Slovenie, Slowakije)

EUR3 landen: € 20,95
(Albanie, Andorra, Bosnie en Herzegovina, Cyprus, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Liechtenstein, Macedonie, Malta, Moldavie, Montenegro, Noorwegen, Oekraine, San Marino, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland)  

Wereld (overige): € 25,95


 

Ik ben niet tevreden. Kan ik het product terugsturen?

 

  • Indien u niet tevreden bent, kunt u het product gewoon terugsturen.
  • U dient het product wel binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen.  
  • Wilt u het product terugsturen? Vul eerst het retourformulier in en wacht op verdere instructies. 
  • U dient het product ongebruikt, onbeschadigd en in onriginele verpakking te retourneren.
  • Gebruikte of beschadigde producten worden niet retour genomen.
  • De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening
  • U kunt het product ook bij ons afleveren. U dient hiervoor eerst een afspraak te maken. 
  • Zodra wij het product hebben ontvangen, krijgt u hiervan een bevestiging.
  • Wij geven onze bank de opdracht om het aankoopbedrag terug te storten op de dag van ontvangst van uw retour.

Het product is defect. Heb ik garantie?


  • Wij geven standaard 1 jaar garantie op het bestek. 
  • Indien het product defect is, dient u eerst contact met ons op te nemen over het het defect. 
  • Wilt u het product terugsturen? Vul eerst het retourformulier in en wacht op verdere instructies. 
  • Gedurende de garantieperiode zal het bedrag worden geretourneerd of wordt u een nieuw product toegezonden.
  • Indien wij u vragen het defecte product naar ons retour te zenden, zullen wij de verzendkosten van het retour vergoeden. 
  • U kunt het product ook bij ons afleveren. U dient hiervoor eerst een afspraak te maken.

Hoe gaat u om met mijn persoonsgegevens?


  • Indien u een bestelling plaatst of contact met ons opneemt worden uw persoonsgegevens door ons bewaard.
  • Wij gaan uiterst zorgvuldig om met uw informatie. Deze worden niet aan derden verstrekt.
  • Uw emailadres wordt door ons bewaard, zodat wij u via de email leuke aanbiedingen en kortingen kunnen sturen (nieuwsbrief).
  • U kunt zich altijd uitschrijven. U wordt dan niet meer door ons benaderd. 
  • Onze website maakt gebruik van cookies. Dit is een klein bestandje dat door onze website wordt meegestuurd.
  • Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze webwinkel te faciliteren, het inloggen op onze website te vergemakkelijken en om uw instellingen en voorkeuren te onthouden. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser [of via uw profielpagina] maar dit kan het functioneren van onze website negatief aantasten. Ook maakt een cookie het ons mogelijk om bezoekersstatistieken te maken. Zo krijgen wij inzicht in het aantal bezoekers en welke pagina's of producten worden bezocht.
  • Wilt u niet dat wij uw gegevens bewaren? Neem dan contact met ons op. Wij verwijderen uw gegevens en zullen geen cookie meer bewaren. 

Waar kan ik een klacht indienen?

  • Ben je niet tevreden over je aankoop of heb je een klacht? Laat dit ons dan per e-mail weten of via het contactformulier op onze contactpagina.
  • Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je ook je klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.

Disclaimer


  • Wij streven er na om de meest zorgvuldige en actuele informatie weer te geven. We kunnen alleen niet garanderen dat de informatie altijd correct of volledig is. Dit proberen we natuurlijk ten alle tijden te voorkomen door de kwaliteit constant te bewaken. Ook kunnen kleuren op de website (onder andere door invloed van uw beeldscherminstellingen) gering afwijken van de werkelijke kleuren.
  • Mocht het zo zijn dat er onjuistheden in de gegevens staan of deze niet meer actueel zijn, dan aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor eventuele gevolgen hiervan. 
  • We stellen het op prijs dat u contact met ons opneemt indien u onjuistheden constateert.
  • Wij behouden ons het recht voor om de inhoud op de website te wijzigen, verbeteren of te verwijderen.
  • Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid bij storingen, fouten of onderbrekingen waardoor bestellen, betalen of contact opnemen niet of niet correct gebeurt. 
  • Wij kunnen niet garanderen dat gestuurde e-mails of automatische berichten tijdig door u worden ontvangen en aanvaarden geen aansprakelijkheid voor gevolgen hiervan.
  • Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid indien het product defect raakt of niet aan de gewenste eisen voldoet, indien dit te wijten is aan onjuist gebruik van het product of indien het product niet is onderhouden conform hetgeen wij aanbevelen op onze website onder 'Onderhoud'. 

Overige vragen

 

  • Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.